perjantai 5. elokuuta 2016

Mikä on oikea tie?

Kuka voi neuvoa toista,
pyyteettömästi ja oikein,
onko olemassa oikeaa ohjetta,
jos elää vain omaa elämäänsä,
jota jokaisen pitäisi itse elää?

Vastausta en voi saada,
olen vain yrittänyt elää itsenäisesti,
ilman turhia neuvoja nyt,
kun olen vapautunut äänien kahleista,
olen vapaampi niistä kuin ennen.

Elän nyt vain omaa itseäni varten,
jos kuulen sanan tai lauseen joskus,
ei se minun maailmaani muuta,
olen vain oleva oma itseni,
oma itsenäinen itseni.

Äänien ohjeiden ja sanoman noudattaminen,
oli suurinta harhaa kaikki,
mitä he äänet minulle sanoivat,
ja mitä he äänet minulle neuvoivat,
he tekivät vain perheestäni rikkinäisen!

Äänien noudattaminen johti ensimmäiseksi avioeroon ja myöhemmin moniin muihin huonoihin tekoihin. Äänet puhuivat minulle kolmea eri kieltä, venäjää tuskin ymmärsin, joten se loppui lyhyeen. Äänet johdattivat minun elämääni, mm. ajoin yhden talon pihaan, eikä siellä ketään ollut, mutta se oli äänien antama käsky.

Kun ihminen on tarpeeksi väsynyt, hän ei enää jaksa ajatella realistisesti ja äänet alkavat hallitsemaan elämää. Äänet manipuloivat ihmisen tekemään tekoja, joita hän ei muuten tekisi. Äänet antoivat minulle reaaliaikaisesti ohjeita, ja kommentoivat reaaliaikaisesti kaikkien läheisten, lähipiirin ja sukulaisten tekoja.

Nämä äänet olivat läsnä vielä sairaalassa, ja pyysivät minun kertomaan lääkäreille ja sairaanhoitajille erilaisia asioita, ne kommentoivat taustalla jopa yhteisiä neuvotteluja ja minun piti äänien mukaan kertoa aina samoja asioita.

Reaaliaikaisuus äänimaailmassa manipuloi ihmisen jopa väkivaltaan tai muihin hirmutekoihin. Näin jälkikäteen ymmärsin, että ihminen manipuloituu tällaisista äänistä tekemään järjettömiä tekoja! Tämä voi olla jopa joidenkin hirmutekojen taustalla. Tällainen äänimaailma pystytään myös luomaan nykytekniikan keinoin ihmisen ympärille, eli ei tarvitse välttämättä olla lääkeainepsykoosissa tai huumausaineiden vaikutuksen alainen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti