maanantai 8. elokuuta 2016

"Sähkärit"

Joinakin päivinä saan sähköiskun kaltaisia pieniä kipuja kipeisiin niveliin, ja nämä ovat tuttuja minulle, koska olen aina saanut tämän kaltaisia kipuja. Minulla on todettu laaja-alainen migreeni aikoinaan ja arveltiin sen aiheutuvan niistä. Sairaalassa tehtiin kerran hermojen tutkimuksia ja minua tutkittiin heikon sähkövirran avulla ja mitattiin, mitä tapahtui, oliko hermokatkoksia tai pinteitä hermoissa. Tutun tuntuista kipua on nyt!

Nyt ne tulevat tiettyihin pisteisiin esimerkiksi peukalon tyveen, ranteeseen, olkapäähän ja jalkapohjiin, niihin kaikista arimpiin pisteisiin. Ikäviähän ne ovat, enkä tiedä löytyykö hoitoa tällaisiin pistemäisiin sähkäreihin, joita saan.

En saanut vielä lähetettä siihen pään magneettikuvaukseen, johon olen pyytänyt jo pari kertaa. Ihmettelen, mitä nämä kivut ovat.

Viime talvena ääniä kuullessani, nämä äänet peloittelivat minua "joillakin sähköhoidoilla"! En usko, että tällaista sähköhoitoa tai häirintää pystytään Suomessa toteuttamaan kenellekään!

Tulipa ne tuikkaukset, mistä tahansa, voivat ne hetkeksi herpauttaa keskittymiskykyä, ja saada sen hermoalueen hetkeksi vähemmän toimivaksi tai tunnottomaksi.

Lienee juuri tuttua toimintaa kaikille ohjelmassa oleville henkilöille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti