keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

Mummon perintöä

Niin minäkin joudun valehtelemaan,
yhä edelleen useista asioista elämässäni,
vain pieni joukko ihmisistä tietää,
mitä todellisuudessa on tapahtunut,
mutta se johtuu siitä asiasta,
että heille itselleen on myös tehty,
kaikkea samankaltaista haitantekoa,
mitä itse on kokenut.

Ja moni ihminen heistä tietää,
kuten moni muukin ihminen tietää,
että on ääniä kuuleva ollut,
ihan lapsesta lähtien jossakin määrin,
ja muistan ensimmäiset tapahtumat,
kun olin vain kaksi vuotta ja kaksi kuukautta,
kun minun mummoni kuoli,
ja minä muistan hänen kuolinvuoteensa,
sen sivustavedettävän sängyn,
jossa hän oli halvaantuneena kaksi viikkoa,
ennen lopullista kuolemaa.

Mutta kuulin jo silloin ääniä,
joka on luonnollista lapsille,
monien aistien ja kanavien kautta,
olin tavallista herkempi lapsi,
ja ihminen niin myös aikuisenakin,
ja iltaisin kuuntelin kuinka mummoni,
koputti minulle ikkunaan,
ja joskus heräsin öisin,
aivan kuin hän olisi ollut läsnä.

Ne lapsuuden tunteet,
ovat ehkä osin pelottaviakin olleet,
olin jäänyt yksin suremaan häntä,
ja äitini mukaan toin koko kesän kukkia,
sille keväällä kuolleelle mummolleni,
toivottavasti hän näki ne taivaasta,
ja lähetti minulle terveisiä iltaisin ja öisin!

Mutta ääniä kuulevat jäävät yksin,
ja joutuvat Suomessa hoitoon,
jos he erehtyvät kertomaan,
että he kuulevat ääniä,
tai ovat kuulleet ääniä,
siinä on suuri vääryys tässä maailmassa,
sillä maailmalla he ovat suuria profeettoja,
ja tietäjiä olleet ja nousseet kunnioitukseen.

Ääniä kuulevat ihmiset kokevat aistimuksia toisin,
heille on ominaista monikanavaisuus,
heidän aivoissaan on enemmän yhteyksiä,
ja tutkimuksissa heillä on tavattu epätavallisia kykyjä,
siis miksi emme voisi hyväksyä todellisuutta,
että länsimainen lääketiede ei tunne vielä kaikkea,
mitä ihmisen aivoissa tapahtuu,
ja miksi myös täysin terveet ihmiset,
voivat olla ääniä kuulevia henkilöitä!?

Lähde: Englantilainen tutkimus terveistä ääniä kuulevista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti