maanantai 5. maaliskuuta 2018

Nyt minä olen lintu!

Minä sain uudet siivet,
minut on luotu lentämään,
eikä minun sielua voi kahlita,
sillä minun maailmani on erilainen,
eikä sitä voi ohjailla ulkopuolelta!

Minä sain uudet ajatukset,
minä sain vapaamman elämän,
repäisemällä kahleet irti,
jotta saisin vain kulkea,
ja vapaasti toteuttaa itseäni.

Minä sain uuden terveyden,
minä sain parannetun verisuonen,
joka teki sydämestäni vahvemman,
ja pystyn suorittamaan kaikkea,
kilpaurheilua lukuunottamatta.

Minä sain siis fyysisen kunnon,
minä sain jälleen työelämän,
joka antaa minulle enemmän,
myös henkistä kapasiteettia,
ja tyydytystä elämääni.

Minä sain taloudellista etua,
kun minä saan lisätuloja,
että minä pystyn toteuttamaan,
omien siipieni toiveita,
lentää edelleen maailmalle,
uusien tuulien vietäväksi!

Nyt minä olen lintu,
minä tarkasten tämän maailman,
lintujen elämää ja lentoa,
niiden vapaata liitoa taivaalla,
ja niiden lauluja kaikkialla,
niin mailla kuin merillä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti