torstai 12. maaliskuuta 2015

Pääsiäinen 2013 The Easter 2013 - the new collections 2015


Pääsisäinen 2013

On uuden alku,
ja uusi aika,
lehti kääntynyt,
sivu uusi,
jota tunne en.

On aika aloittaa ilman sinua,
ja olla apuna lapsille,
sinut neuvosi kultaiset,
ja kauniit kätkenyt olen,
ja olen niin kiitollinen,
kiitollinen siitä,
että sain hoitaa sinua,
kuunnella tarinoita,
elämästä ja päivistä,
menneistä, ja kaikesta,
mitä kuullut en ollut.

Äitini sinä olet rauhan saanut.

----------------------

Ja yöllä joskus saavut uniini,
ja olet läsnä,
ja koputat,
olet lintu laulamassa,
ja kuulen sinun äänesi.

Jos ikkunaan koputat,
ja tulet minua tervehtimään,
unessa ehkä olen silloin,
mutta olet siellä turvassa,
ja aika ei ole turhaa.

----------------------

Katson tummaan ikkunaan,
ja taivaan tuikkiviin tähtiin,
ja näen avaruuden suuruuden,
eikä siellä rajoja ole,
enkä tiedä siitä paljonkaan,
olen vain yksinäinen kulkija,
rajallinen on käsitykseni,
ja kaikki on suurta,
mutta sen tunne ja tuokio,
ja ajassa oleva hetki,
helmien lailla kimaltava,
ja tumman taivaan tähti,
ne valaisevat tietäni,
kiitos sinulle loistasi.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti