perjantai 27. heinäkuuta 2018

Keitä he olivat?

Kuka esiintyi parkkipaikoilla,
joka lähetti viestejä sosiaalisessa mediassa,
kuka oli se lihavahko mies,
joka kuvasi minua yksin,
keskisuomalaisessa rock-tapahtumassa,
tai kuka kuvasi minua Jyväskylässä,
hänellä oli punainen auto,
ja joko musta peruukki tai lippalakki,
autonrekisterinumeroa en saanut,
hän häipyi liian nopeasti?

Keitä he olivat kadulla,
jotka huutelivat minulle ikävästi,
kun kävin ostamassa Jyväskylässä,
häälahjaa tuttavan tyttärelle,
hän mennessään naimisiin?

Ja keitä he olivat siellä Azoreilla,
se toinen nainen joka esiintyi poliisina,
ja sanoi hänet lähetetyn minua vahtimaan,
olinhan kuulemma hullu ja itsetuhoinen,
että en menisi meren aaltoihin,
ja entä se toinen joka sanoi minulle,
harjastessaan hampaita, violetti paita ja ruskea tukka,
"this house is occupied",
kuten lukee lentokoneen vessassa?

Siinä on pulmia kerrakseen,
jos olisin kaikki henkilöt valokuvannut,
olisin itsekin paljon viisaampi,
tämä vain neuvoksi muille ihmisille!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti