tiistai 16. toukokuuta 2017

Uskonnon käyttäminen häirinnässä

Minulle on kerrottu paljon eri syitä, jonka takia tehtiin kaikenlaista. Olin tekemisissä Englannissa muslimien kanssa, ja se kerrottiin häirinnän syynä. Minä en tiennyt siinä mitään erikoista tai pahaa, koska Suomessa on uskonnonvapaus ja kai se on monissa muissakin maissa. Jokaisella on oikeus kuulua eri uskontokuntiin, eikä sitä voida estää.

Miten uskonto voi olla muu syy?

Minulle kerrottiin katolisesta kirkosta, ja että minun pitää liittyä siihen. Lisäksi kerrottiin erikoisia juttuja katolisista nunnista ja siitä, mitä heidän pitää tehdä ollakseen puhtaita!? Kaikki uskonnosta kertominen liittyi myös seksuaalisuuteen ja siinä minua koulutettiin heidän häirinnän avulla monin tavoin!?

Minua syytettiin jumalanpilkasta! Minulle oli julistettu tuomioita milloin missäkin maassa. Ja minä olen tehnyt jumalanpilkkaa nuorena, ja minun sukulaiseni laitettiin pelastamaan minut. Kaikki tämä toiminta oli erittäin erikoista. Jumalanpilkka oli sallittu ainoastaan aatelisille, eikä heitä voitu asettaa tuomituksi! En tiedä, mikä on oikea tapa tuomita ihmisiä ja miten minä olin syyllistynyt jumalanpilkkaan.

Koko häirintäjuttu kaikkine ihmeellisine tekoineen on liian monisyinen ihmisten käsitettäväksi, se poilveili ja siinä oli tosi ihmeellisiä ja outoja tarinoita, joita kerrottiin minulle.

Ihmettelin miten niin paljon kiroavat nuoret voivat tehdä tuollaisia asioita, ja julistaa toisille jumalanpilkkaa? Itsehän he kiroilevat koko ajan ja pilkkaavat kaikkia uskovia tai jotain uskontoa harjoittavia. Miten he tuomitsevat aina vain ja koko ajan muita ihmisiä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti