lauantai 1. heinäkuuta 2017

Kirjoitan

Kirjoitan, että hänelle tulisi kuva,
mitä minulle oli tehty,
ja miksi minut oli eristetty,
miksi minusta oli tehty hullu,
ja miksi en kelvannut isoäidiksi hänelle.

Minulla on muistiinpanot,
vuodesta 2013 lähtien,
osin päivämäärät ja paikat,
kaikki tapahtumat kirjattu,
joista voi saada selvää,
miten minua on kiristetty,
miten minua on vainottu,
ja miten juttu on edennyt.

Olen kirjoittanut myös paljon sanoja,
ollut epämääräisen tunteen tilassa,
ja halunnut olla jollakin tapaa onnellinen,
ja kaikki tuntemattomalle ihmiselle kirjoitettu,
on myös tallessa ja kirjoitettavissa,
mitä minä olen ajatellut silloin!

Toivon että pystyisin kaikki kirjoittamaan,
aikajärjestykseen asettamaan tekstit,
jotta ne tulisivat hänen tietoonsa,
sitten kun hän on aikuinen,
että tietäisi miksi en tapaa häntä,
sillä en ole hylännyt häntä koskaan,
vaan minua on estetty tapaamasta häntä.

Toivon, että hän pystyy ymmärtämään,
jutun monimutkaisen rakenteen,
että käytössä oli menetelmät,
joita muut eivät voineet tietää,
että siihen liittyi sosiaalinen media,
että valeprofiilit syöttivät sopivat sanat,
ja  ne valheelliset lauseet eteeni,
että ihminen on heikoissa oloissa,
kokiessaan itsensä yksinäiseksi,
ja hylätyksi oman surunsa tähden,
oman äitinsä menetyksen tähden,
että ei saanut tukea silloin,
ja joku muu kiehtoi enemmän muita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti