maanantai 31. heinäkuuta 2017

Vääriä sanoja

Minunkin suuhuni laitettiin vääriä sanoja,
ja niitä sitten laajasti leviteltiin,
että "se oli polttamassa taloa"!?

Ihan oikeasti olin menossa polttamaan roskia,
pihan roskien polttopaikalle,
ja minulla oli tulitikut kädessäni,
ja sanoin vain kuulemani sanat,
että jos korttitalossa asuu paha noita,
pitäisikö se korttitalo polttaa!?

Ja sitten oli jo porukkaa värvätty,
ja en tiennyt hoidosta mitään,
kerroin vain mielikuvistustarinoita,
ja puujalkavitsejä oman mielikuvitukseni mukaan,
ja kaikki se oli kirjattu sinne,
minun mielikuvitusrikkaan henkilön sairaskertomukseen,
ja luin itsekin niitä ja ihmettelin,
että onpas ollut laaja mielikuvitus muillakin!?


Ja sitten olin Usan armeijan seuraama seuraavaksi.
stalkattiin sairaalaan ja ihan sairasauto tilattiin,
"Usan armeija seuraa minua,
 ja lääkäri lähettää minut turvaan sairaalaan."??

Niin enhän olisi tiennyt syytä,
jos en olisi niitä papereita lukenut sairaalassa,
ja nauroin tälle lauseelle,
mutta vapauteni riistettiin neljäksi päiväksi,
kunnes sitten vapautettiin,
vailla mitään harhaluuloisuutta,
tai itsetuhoisuutta!?

Tavallisen ihmisen on vaikea käsittää,
mitä kaikkea voidaan tehdä!?

Siis tehdä yhteisen edun nimissä!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti