keskiviikko 19. heinäkuuta 2017

Osa II

Äänimaailmasta lienee tutuinta puhe,
samoin voimakkaat korkeat äänet,
sekä matalataajuinen jyrinä,
joita tutkittiin jopa ympäristötoimen johdosta,
koska ajateltiin että ne tulevat mastoista,
tai muista mahdollisista äänilähteistä,
mutta selitystä ei löytynyt,
vaan kyseessä oli häirintä-äänet uhrille.

Kaikki tapahtumat liittyvät alussa matkoihin,
ja matkusteluun ulkomailla,
kuten Azoreilla syys-lokakuussa 2014,
äänet haukkuivat hulluksi,
samoin naispoliisina esiintynyt suomalainen nainen,
kertoi hänet lähetetyn minua vahtimaan sinne,
tuskin kovin montaa suomalaista oli Flores-saarella,
silloin joten heidän talonvaltaajien henkilöllisyys,
olisi ollut selvitettävissä lokakuussa 2014,
ja ne nimet antoi minulle Soneran poika,
mutta en kirjoittanut niitä ylös,
vaikka se olisi jälkikäteen kannattanut silloin tehdä!

Hehän olivat varastaneet minun tietoni puhelimesta,
sähköpostitiedot ja kaikki muut tiedot,
olivat majoittuneet varaamaani taloon,
pienessä kylässä Flores-saarella,
ja talon kuistilla vaihdoin sukkani,
sinne ne jäivät muistoksia käynnistäni.

Mutta toinen ihmeellinen oli ns. seksuaalinen koulutus,
joka tapahtui Lontoossa tammikuussa 2015,
se alkoi aina hotellille saapumisen yhteydessä,
he sanoivat suorittavansa sen televion laitteiden kautta,
ja joku punainen valo siinä vilahteli,
minun piti noudattaa näiden lääkäreiden ohjeita,
ja koulutusta anneettiin katollisen kirkon ohjeiden mukaan,
sekä sillä oli valmennettu minun sisareni,
joka kuului helluntaiseurakuntaan Suomessa,
ja kyllähän jotkut suomalaiset olivat liikenteessä,
kävivät häiriköimässä hotellin ulkopuolella,
huutelemassa kaikkea pahaa!

Mutta tilanteita en päässyt pakoon,
sillä se koulutus seurasi minua kuin hai laivaa,
samoin jo aikaisemmin laitetut kivuliaat madot,
jotka ryömivät elimistössäni,
enkä tiennyt miten niistä selvitä,
henkeni oli uhattuna,
sillä sydämeni veteli viimeisiään,
sen 98 %:n sepelvaltimotukoksen myötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti