lauantai 17. helmikuuta 2018

Sattumanvaraista

En minä enää pelkää,
sitä mitä on tapahtunut,
sillä olen liiaksi tottunut,
että lokaa voidaan kylvää,
ja ihmistä kohdella siten,
että hänen ei ole hyvä olla,
edes siinä elämässä,
missä hän on elämässä!

Ei vaikeuksia voi välttää,
on vain opittava tulemaan toimeen,
että ei voi itse tehdä mitään,
tai on oleva ulkopuolinen,
tapahtumat etenevät omaan tahtiinsa,
olen vain mukana niissä,
vaikka vain oman nimeni kautta.

Silloin voi ymmärtää,
että en voi pelätä tätä kaikkea,
jota on jo tapahtunut nyt,
sillä minä elän vain päivän,
ja jokaisen hetken kerrallaan,
sillä eihän ihminen voi tietää,
mitä tuleva aika voi tuoda.

Kaikki voi loppua hetkessä,
sydän voi pysähtyä siinä,
tai aivoja voi kohdata infarkti,
niin miten niitä pystyisi estämään,
jos ne kohtalo on suonut,
olen vain monien sattumien tulos,
ja siihen tyydyn omassa elämässäni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti