keskiviikko 14. helmikuuta 2018

Stalkkauksen uhrina

Mutta ymmärtää yhä paremmin,
myös kaiken väärinkäyttämisen,
ja kaiken mitä ihmisille tehdään,
kaiken sen mitä sanotaan,
että meitä kuunnellaan,
koko ajan missä tahansa,
ja etenkin salakuunnellaan,
ja meitä vääristellään.

Ymmärtää myös sen vääristämisen,
että ihmisistä tehdään susia toisia kohtaan,
ja kaikista tulee tavallaan vihollisia keskenään,
se on jokaisen stalkkauksen uhrin kohtalona,
jos uskaltaa kertoa mitä on tehty,
että meidät myös käännytetään toisia vastaan,
vaikka näin ei ole ollut laisinkaan!

Ja jos uskaltaa julkaista materiaalia,
ja annettu lupa julkaista osittain,
voi ymmärtää paremminkin nimeni,
olleen yksi stalkkauksen kohde!

Mutta ymmärtää myös ihmisten vihat,
että olen noussut suosta ylös,
ja olen taas tavallinen työntekijä,
kuten kuka tahansa ihminen.

Olen yhtä arvokas siivoojana,
kuin olin aikaisemmassakin ammatissani,
ei se akateeminen koulutus ole pahe,
eikä se estä minua oppimista uutta ammattia!


Viimeksi stalkattiin sairaalaan lauseella:

"Usan armeija seuraa minua ja lääkäri lähettää turvaan minut sairaalaan."

Kuka lienee keksinyt noin viisaan lauseen?????

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti