perjantai 30. syyskuuta 2016

Äänistä

He sanoivat olevansa milloin kenenkin tietäväni ihmisen lapsia. He puhuivat asioista, joista oli minulle soitettu.

Minulle soitettiin pari vuotta sitten paikallisena maanviljelijinä esiintyneenä, enkä tiedä, oliko kuka asialla vai oliko kyseessä pila?! Minulta pyydettiin selvitystä linnunpöntöistä, joita oli metsiin laitettu. En tiennyt henkilöistä tai metsäalueista mitään. Minulta kysyttiin myös liito-orava-asioista ja haukuttiin koko luonnonsuojeluväki. En tiennyt näistäkään mitään, mitä hän esitti minulle ja kenen toimesta oli tehty selvityksiä tai muuta toimintaa.

Minä kerroin, että olin vain lasten ja nuorten järjestössä mukana, eikä minulla ollut tietoa asioista.

Myöhemmin kun äänet alkoivat puhumaan, he selittivät olevansa kyseisen ihmisen sukulaisia, ja välillä he olivat toisen tilan poika ja hänen tuttujaan. Eli äänet olivat koko ajan perillä kylän ihmisistä ja tapahtumista, ja kertoivat myös sellaisia asioita, joita en itse tiennyt tai minulla ei ollut tieto sillä hetkellä, ja sain tiedon asioista vasta myöhemmin. Äänet kertoivat tekevänsä pilaa tämän luonnonsuojelun takia, koska se tuhoaa muiden omaisuuden hoitoa, ja aiheuttaa kustannuksia tai tulojen menetystä muille.

Lisäksi taustalla oli yli kymmenen vuotta aikaisemmin tapahtuneita asioita, joihin äänet vetosivat, he olivat kärsineet minun perheeni takia!

Kun ihmiselle soitetaan ja ollaan erittäin aggressiivisia tai soitetaan jostakin, jota ei voi tietää, voi kyseessä oli jonkun henkilön pilapuhelu!

Minäkin uskoin tämän puhelinsoiton olevan aito niistä linnunpöntöistä, ja liito-oravista, mutta myöhemmin tajuan, että ne ehkä ovatkin olleet vain pilantekoa!

Tapauksia sattui useampia, ja ymmärrän, että tällainen toiminta on hämmentävää, ja voi aiheuttaa ihmisissä kummastusta. Kun selittää asioista, joista on soitettu, ja soittaja onkin ollut vain joku muu pilaa tekevä henkilö, niin tulee kyseenalainen kunnia levittää tai kysellä perättömistä asioista.

Jos henkilö ei olekaan itse soittanut, hän kertoo kysyjille toisenlaisen totuuden, ja puhelun asiasta saanut henkilö on vain perättömiä puhuva kyselleessään asioista muilta henkilöiltä!

Mutta totuutta asioista en voi tietää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti