torstai 17. elokuuta 2017

Juoppo ja hullu!

Minusta oli tehty juoppo,
näin sairaalapapereissa lukee,
enkä tiedä kuka on sellaista puhunut,
ihmisestä joka ei krapulaa ole sairastanut,
tähän 60 vuoden ikään mennessä,
ja ensimmäinen tupakkakin on polttamatta!

Alkoholi on minulle ongelma,
oman ympäristöni takia,

jouduin kokemaan muiden juomisen,
olin siten ulkopuolinen joukossa,
ja koska en koskaan juonut,
itseäni humalaan kuten muut.

Mutta se kaikki stalkkaus,
ja väärä puhe talon polttamisesta,
oma ADHD-ihmisen käytös,
se ei päästänyt minua helpolla,
vaan tuomittiin pakkohoitoon!

En vain itse käsittänyt koko hoitoa,
enkä tiennyt mitään mistään,
mitä sairaalassa sai sanoa,
tai olisi parempi olla sanomatta,
kaikki hauskahan oli siellä kiellettyä,
jopa puhuminen toisten potilaiden kanssa!

 En käsittänyt omia tarinoitani,
tai omaa huumoriani haitaksi,
olin kuten kuka tahansa ADHD,
ja se kaikki puolittainenkin,
on kirjattu minun kertomukseeni,
sieltä minä löysin niin huvittavia,
ja ehkä surkuhupaisiakin tarinoita,
että niitä ei ehkä voi edes julkaista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti