tiistai 8. elokuuta 2017

Miten minulle kävi?

Ei minulle huonosti käynyt,
kun sain niin paljon uutta,
ja joka päivä opin lisää,
että minulla on nyt työtä,
niin paljon kuin pystyn tekemään,
ja ihmiset ovat niin onnellisia,
kun pystyn heitä auttamaan,
he ovat minulle suuri lahja,
minun uudessa tilanteessani.

Paljon vanhaa oli hylättävä,
sillä luottamusta ei saa takaisin,
eikä voi kokea hyväksyntää,
puolin eikä toisin,
jos sen on kerran menettänyt,
ja on siten leimattu otsaan,
jollakin ihmeellisellä tavalla,
hullun ihmisen leimalla!

Siksi on hyväksyttävä,
ja vaihdettava entiset ihmiset,
täysiin uusiin ihmisiin,
sillä heidän tietämyksensä,
on ollut rajallinen,
ja on vain hyväksyttävä se sellaisena,
vielä tänäkin päivänä,
eikä se koskaan tule muuttumaankaan.

He ovat oman kohtalonsa uhreja,
tyytyköön jokainen vain siihen,
etsin vain itse oman tieni,
ja etenen sen mukaan,
mikä minulle parhaiten sopii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti