torstai 12. lokakuuta 2017

Siunaus

Onneksi on löytynyt uusia ihmisiä,
saa aloittaa puhtaalta pöydältä,
olla sellainen ihminen,
joksi on sattunut syntymään,
sillä ei muutu ihmisen luonne,
tai oma olemus toiseksi.

Niissä tummissa silmissä,
ja kauniissa lasten kasvoissa,
on paljon minulle rakasta,
ja rakastan jokaista heitä,

olen saanut uuden mahdollisuuden.

Osallistua näiden lasten elämään,
tukea ja opettaa heille maastamme,
leipoa, neuvoa läksyissä ja keskustella,
ja kuinka he kaikki halaavat,
tunnen olevani aina tervetullut,
se on minulle ylhäältä annettu siunaus,
ja korvaus omista menetyksistäni.

Minun elämälläni on merkitystä,
enemmän heidän tulevaisuudessa,
kuin muille ihmisille lähelläni,
heille on tärkeämpi mummona,
kuin koskaan tulen olemaan muille,
he ovat ottaneet minut omakseen,
ja siitä olen erittäin onnellinen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti