perjantai 17. maaliskuuta 2017

Tavallinen ihminen


Grafiikan työt ovat vielä viimeistelyä vailla, mutta lintuja olen tehnyt nyt, mm. kurkia, valkoposkihanhia, sorsia, amerikanhaapanoita, amerikannokikanoja, ja nokikanoja ja paljon muuta monella eri tekniikalla!






Olen leiponut taas,
olen siivonnut paikkoja,
olen kutonut sukkia,
elänyt hyvin tavallisesti,
olen monessa mukana,
tehnyt taidetta viikottain,
ja saanut paljon uutta aikaan.

Satoja vedoksia grafiikkaa,
bongannut lintuja viime vuoden,
ja jatkanut samaa matkaa,
olen ollut läsnä niin monessa,
kohdannut paljon uusia ihmisiä,
saanut itselleni uudet kasvot,
olen läsnä oleva ja elävä ihminen.

Kukaan ei muuttaa sitä muuksi,
olen oppinut olemaan oma itseni,
enkä enää turhaan huolehdi,
mitä muut minusta ajattelevat,
sillä hoidan sen ajattelun itse,
ja toimin parhaaksi havaitsemallani,
sillä tavallisen ihmisen tavalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti