torstai 22. kesäkuuta 2017

Erään hullun tarina

Kaikesta huolimatta kirjoitan yhä uudestaan,
kaikista tapahtumista ja siitä harhaluuloisuudesta,
jota ympäristö kylvi ympäristööni ja kaikkialle,
ja selvisi osa tekijöistä jo paljon aikaisemmin.

Mies kuuli ja luuli väärin, että taloa olisin polttamassa,
lopulta tunnusti, ettei hän ollut mitään sellaista kuullut,
olit vain niin outo ja erikoisesti käyttäytyvä,
puhuit itseksesi kaikenlaista, että sinut piti toimittaa hoitoon!

Mutta tuo lause että "olet kotitaloa polttamassa",
sinetöi lopullisesti minun kohtaloni,
että minut tuomittiin pakkohoitoon ja pakkolääkitykseen,
sillä tajusin heti millaiseen paikkaan olin joutunut,
ja miten minä en sieltä ehjänä voisi enää selvitä,
sillä kuolemakin olisi armahtanut minua paremmin,
sen voi nyt sanoa ääneenkin niin pahasti sieluni siellä särkyi!

Sitä sielua ei voi enää mikää pelastaa,
se kaikki on korkeimman kädessä,
mitä elämästä jäi jäljelle,
ja mitä itse olen kokenut sielussani,
sen kaiken tapahtuneen jälkeen,
miten minun elämäni on nollattu,
ja olen aloittanut nollasta.

Olen tavallinen työläinen ja kotisiivoja,
työ josta olen nyt ylpeä,
ja teen kaiken sen mitä eteeni annetaan,
kaikella akateemisella koulutuksellani ja antaumuksellani,
sillä palvelen ilolla jokaista asiakasta,
ikään, sukupuoleen, siivisäätyyn,
ja taloudelliseen asemaan katsomatta.

Se on minun iloni elämässä!

Mutta lisää seurasi viime kesänä,
kun minut stalkattiin toisen kerran kunnolla sairaalaan,
ja mukaan houkuteltiin täysin tietämätön tyttäreni,
sekä naapurit, jotka toimivat omassa asiassaan,
saivat aikaan pahempaakin.

Menetin oikeuteni nähdä omaa lapsenlastani,
normaalista ja tavallisesti,
näen häntä ehkä muutaman kertaa vuodessa.

Se on nykypäivän isoäitiyttä,
meille elämässä hulluksi julistetuille.

Tarina on liian monimutkainen ja kestänyt jo vuosia ennen näitä tapahtumia, kaikki ne tapahtumat olivat liian vaikeita muiden käsittää, sen aivopesun ja sosiaalisen median käyttö, ne kaikki viestit ja sanomat valeprofiilien kautta näkyivät vain hetken ja minulle ainoastaan, se oli liian hyvin suunniteltu, että pystyisi todistamaan kaiken.

Mutta onneksi tuli muutama ihminen sanomaan, tiedämme, että et ole hullu ollutkaan, sinulle tehtiin paljon pahempi teko kuin kukaan tietää, sinut tehtiin vainoharhaiseksi kaikkien juorujen ja kaiken pahan puhumisen avulla ja heti alkuvaiheessa. He kuulivat kaiken sen puhumisen.

He kertoivat minulle totuuden, jonka he näkivät ja kuulivat, mutta eivät voineet keskeyttää tapahtumia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti