lauantai 14. toukokuuta 2016

Suomalaisnuorten pila Azoreilla - tositapahtumaan perustuva tarina talosta, jonka nuoret omivat!

Kun matkustin Azoreilla, suomalaiset nuoret Jyvässeudulta tekivät minulle pilaa. He varastivat minun majoitukseni kauimmaisella saarella. He saivat jotenkin minun puhelimeni murrettua ja varastivat jopa luottokorttini tiedot.

Talo, jonka olin varannut, näin sen ja kävin siellä. Yksi nuori nainen oli tekeytynyt suomalaiseksi poliisiksi, ja soitti puhelimestaan ääntä Suomen poliisi, hän oli juttelevinaan jonkun kanssa, kuinka minä olin sairas mieleltäni, ja, että hänet on lähetetty sukulaisteni toimesta vahtimaan minua.

Menin varaamaani taloon sitten hänen perässään, ja hän sanoi tekevänsä pari puhelua ja pyysi odottamaan ulkona. Kun yritin uudelleen sisälle tuli nuori nainen violetti pusero päällä ja tumman ruskeat hiukset, harjaten samalla hampaitaan, ja sanoi englanniksi, että talo on varattu! No ei siinä mitään, lähdin pois.

Kuulin kuinka suomalaiset nuoret huusivat hädissään, että menkää perään ja ottakaa Anne kiinni, että häntä ei saa päästää lähtemään. Ja näin muutaman ihmisen joukon siellä talon pihalla ja kadulla porukkaa! Ja kaikki ihmettelivät tapahtumaa, mutta minä kuulin kaiken, miten he hätäilivät siellä talon pihassa, mutta jatkoin vain poispäin talosta. En ollut enää kuulevinani heitä.

Sitten näin talon omistajan kylän kuppilassa, ja kerroin hänelle englanniksi, että talossa oli muita, että pyydä maksu heiltä! Että en päässyt sinne majoittumaan. Ja hän sanoi jotain suomeksi, kun olin jo ovella menossa! Ei tiennyt, että kuulin senkin!

Kun palasin pois sieltä kylästä, kuulin, kun jossakin kohtaa suomalaiset nuoret huusivat minulle, että "hullu, hullu!"

Koska olin yksin ja keski-ikäinen nainen kukaan ei koskaan uskonut minua, ja ymmärrän, että tämän ikäisille yksinään matkustaville ihmisille voidaan ulkomaan matkoilla tehdä mitä vain! Kukaan ei voi auttaa ja pelastaa tilanteessa?!

Tästä löytyy varaustietoni hotellivarausjärjestelmästä!
Laskua en onneksi saanut majoituksesta, jota ei siis minulle luovutettu, vaan se oli vain viety tietojani hyväksi käyttäen, Todennäköisesti varastamalla sähköpostin tiedot tai puhelimesta viestit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti