lauantai 4. helmikuuta 2017

Jokainen aamu on armo uus

Kun aamulla aukaisen silmäni,
kun näen uuden päivän koittavan,
tiedän, että hengitän,
ja olen elossa.

Minulla on tämän päivän mahdollisuudet,
toimia oman mieleni ja sieluni mukaan,
olla läsnä tässä arkisessa elämässä,
antaa oma panokseni ja voimani käyttöön,
ja olla siitä vain nöyrä ja kiitollinen.

Kun iltaisin laskeudun levolleni,
ole armias suojani,
sillä jos en nousiskaan sijailtain,
ota taivaaseen tyköösi, aamen,
ja minä olen valmis.

Jokainen päivä on armo uus,
jokainen päivä on siunattu,
kaikesta pahuudesta huolimatta,
olen vain elävä sen yhden päivän,
sillä tiedän, että se toinen voi karata,
sen seuraavan yön aikana,
enkä enää aukaise silmiäni,
nähdäkseni tätä uutta päivää,
tai tätä maailmaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti