perjantai 23. marraskuuta 2018

Auringon säde ja linnun siivet

Jos minä tavoittaisin auringon säteen,
ja saisin kaiken valon sieluuni,
jos minä saisin toivomani linnun siivet,
ja saisin kyvyn lentää valkoisissa pilvissä,
minä olisin onnellinen kokemastani ja näkemästäni.

Mutta kun on syntynyt vain maan matoseksi,
ei voi kuin uneksia valosta ja siivistä,
siitä että kaikki olisi kaunista ja vapaata,
mutta sieluani ei voi enää kahlita mikään,
sillä olen vapauteni lunastunut kalleimman kautta.

Olen selvinnyt elämän lähettilääksi,
ja lohdutan muita kärsiviä ihmisiä,
minä haluan jakaa sen auringonvalon,
ja ne linnun siivet jotka kantavat,
yli synkkien laaksojen ja myrskyävien merien,
että pääsemme joskus rauhan satamaan,
ja olemme vain tavallisia ihmisiä,
muille tavallisille ihmisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti