tiistai 27. marraskuuta 2018

Omia unelmia

En minä voi olla katkera,
siitä mitä elämä opetti minulle,
minä olen vain oma itseni,
ja monella tapaa vapaampi,
elän ihmisenä itsenäistä elämää.

Minä toteutan nyt omia unelmia,
sillä sielunyhteyttä en ole saanut,
olen yksinäisen tien kulkija,
eikä minua voi siten kahlita,
enkä tahdo itseäni sitoa liiaksi.

Se että hyväksyn kaiken tapahtuneen,
että voin elää kaikkien virheiden kanssa,
ja kaiken sen tapahtuneen kanssa,
ne olivat minulle tehtyinä ihmisyyttä rikkovia,
mutta ihminen nousee tuhkastakin eloon,
eikä sitä voi estää mitkään voimat,
jos on vain tarpeeksi voimakas.

Mutta koskaan tuskin tunnen,
että olisin rakastettu sellaisena,
kuin olin nuorena ihmisenä,
se on vain hyväksyttävä nyt,
että elän ehkä vain itselleni,
tämän lopun elämäni ajan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti