keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

Pyristelen

Tarkoitusta etsin,
elämäni lehteä käänsin,
olen ollut vapaampi,
enkä enää ole kahlittu,
olen vain olemassa,
omaa itseäni varten.

Vain olemalla oma itseni,
pystyn olemaan vahvempi,
ja pystyn luomaan uutta,
olemaan tukena lapsilleni,
tulemaan toimeen itsenäisesti,
eikä minua pienet tuulet heiluttele,
enkä jostain epämääräisestä säikähdä,
sillä elän vain oman tietoni varassa,
ja elämäni on vain tässä nyt.

Olen kulkenut harhaisia askeleita,
mutta olen löytänyt uudelle polulle,
joka eteeni on annettu erilaisena,
ja ajattelen elämästä toisella tavalla,
otan vastaan jokaisen uuden päivän,
ilolla, koska odotan kokevani uutta,
enkä turhaan murehdi menneitä,
koska tuskin olisin voinut muuta,
olen vain pyristellyt elämässä eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti