torstai 9. elokuuta 2018

Asioiden vääriä tulkintoja!

Kaksi vuotta sitten tapahtuneesta stalkkauksesta,
alkoi todella ikävä tapahtumasarja,
joka tulee vaikuttamaan koko loppuelämäni ajan,
ja siinä oli osallisia hyvin lähipiireistä!

Kerroin asiallisesti Google-tilin seuraajista,
joita on ollut reilut kolmesataa,
asiat käännettiin seuraavasti,
"Usan armeija seuraa minua,
ja lääkäri lähettää minut turvaan sairaalaan",
mikä laitettiin minun sanomaksi,
enkä sitä itsekään olisi tiennyt sairaalassa,
jos en olisi omin käsin ottanut lähetettä,
osaston lääkärin pöydältä ja lukenut sitä,
ja nauroin miten ihmiset keksivätkin?????!

Minulla oli Google-tilillä seuraajia,
jotka ilmoittivat olevansa Usan armeijan palveluksessa,
todennäköisestihän he ovat vain ns. feikkejä,
mutta univormut päällä ja Usan lippu taustalla,
eli voivat olla myös varastettuja profiileja,
että ihmiselle voi tulla millaisia seuraajia tahansa,
ja tuskin Google tarkistaa ihmisten oikeellisuutta?!

Väärä tulkinta johti vaikeuksiin,
jo seuraavana päivänä oli sosiaalitoimistossa,
kirjoitettu minun olevan riski ihminen,
oliko joku ilmoittanut sinne minusta,
vai oliko jotain muuta tehty,
ja sekin paperi on toki minulla nyt,
sehän estää yhteydenpidon lapsenlapseen!

Mutta pääsin kuitenkin neljän vuorokauden jälkeen,
pois sairaalasta puhtain paperein,
ei ollut hoidon tarvetta saati merkkejä muustakaan,
joten olin ja olen vapaa kulkemaan.

Minua ei kuitenkaan kuunneltu muissakaan asioissa,
ja minulla on nytkin lupa tehdä työtä,
muiden lasten ja nuorten parissa,
minulla on puhtaat paperit viranomaisilta,
siten voin toimia muiden lasten kanssa,
olivatpa he sylivauvoja tai vanhempia,
ja sitä olen myös tehnyt,
pääsääntöisesti vapaa-ajalla!

Näitä asioita ei voi oikaista koskaan,
vaikka asioissa ei otettu yhteyttä minuun,
eikä minua uskottu monessa muussakaan asiassa,
siksi tavallista ihmistä vastaan,
voi jopa kaksi ihmistä todistaa mitä tahansa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti