sunnuntai 12. elokuuta 2018

"Luojan varjeluksessa" -kohtaamisia

Kohtasin ihmisen matkoillani,
ja kerroin harrastuksestani, linnuista.
Ja hän oli harrastanut lintuja, jo 1960 -luvulla,
ja tunsi kaikki paikat.

Kerroin että olen saanut uuden elämän,
että kyllä minä jaksan kantaa varusteitani,
kun hän kysyi tarvitsenko apua!

Kerroin että olin ollut sydänsairas,
vasemman sepelvaltimon tukos 98 %,
ja sitten vielä unilaboration tulokset,
hengityskatkoksia pisimmillään 81 sekuntia!

Kerroin äärettömästä väsymyksestä,
ja hän sanoi että "se oli klassinen oire",
ja "jokaisen sisätauteja opiskelleen pitäisi tietää",
ja että "olet ollut erittäin vakavassa tilanteessa",
"elämäsi on ollut Luojan varjeluksessa".

Juttelimme lintujen havainnon ohessa,
kolme tuntia ja hän antoi minulle ohjeita,
sekä lintupaikkojen suhteen että sairauden suhteen,
ja olin iloinen että tapaan vielä näin mukavia ihmisiä,!

Ja minä sain diagnooseja diagnoosien perään,
suurin osa niistä oli virheellisiä, ymmärsin,
sydänvian korjaus paransi minut kuntoon,
sain sekä fyysisen että henkisen elämäni takaisin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti