maanantai 20. elokuuta 2018

Harhaluuloisuutta 2015? - hätähuuto

"Miksi minun täytyy muuttaa pois,
minulla on nyt tämä harhaluuloisuus,
kukaan ei usko minua enää,
kaikki asiat ovat minun mielikuvitusta,
en voi nyt tehdä mitään.

Voisiko elämä olla pahemmin?

Huomenna pitäisi jälleen saada ruiske,
tätä sairautta vastaan,
ja minun seksuaalisia tuntemuksia vastaan!

Elämä ei ole helppoa,
pitäisi olla helpompi tapa,
mennä läpi kaikki se,
mitä tahansa he tekevät minua vastaan,
sillä minä olen peloissani koko ajan,
juuri kirjoitan kohtalolleni,
jos tietäisi enemmän,
mitä elämä on talossa nyt.

Tämän takia kirjoitan vitsejä,
turvallisista paikoista,
jos he lähettävät minut sairaalaan.

Minun täytyy huomenna tavata,
sairaanhoitaja ja lääkäri,
saadakseni taas lääkkeeni.

Minun harhaluuloisuus on todella paha,
ehkä antavat vielä jotain ylimääräistä.

Täytyy puhua tästä harhaluuloisuudesta,
tunti myös enkä tiedä,
mitä pitäisi sanoa,
ainoastaan valheita jälleen kertoa siellä.

Nämä ovat kovia tunteja,
luulen, että pitää olla varovainen,
sanojen kanssa vain nyt.

Parempaa ymmärtämistä kaikki ihmiset!

Toivon vain turvallisuuspalvelua!

Mutta he eivät usko minua!"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti