sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Jokainen päivä on ystävänpäivä

Jokainen päivä on tärkeä,
tärkeä päivä ystävälle,
soitto ja juttelu ystävän kanssa,
ilahduttaa ja antaa aiheita,
olla läsnä tässä päivässä,
ja olla mukana tässä ajassa.

Ystävä lohduttaa murheissa,
ystävä antaa aiheita arkeen,
ystävä antaa vinkkejä harrastuksiin,
ja ystävän kanssa vaihtaa ajatuksia,
tästä elämän matkalla olosta,
kaikesta maan ja taivaan välillä.

Ystävät ovat tärkeitä,
meille kaikille tässä ajassa,
ilman ystäviä olisi kovin tylsää,
eikä pystyisi keskustelemaan,
tai väittelemäänkin joskus,
on ajatuksien vaihtamista,
joskus tarpeen vaihtaa suuntaa.

Tajuanko kaikkea kokemaani,
tuskin toivon samaa ystävilleni,
olen ollut paljon poissakin,
perheeni on kärsinyt siitä,
mutta tänään olen läsnä,
ja olen se kokonainen ihminen.

Olen elänyt monia vaiheita,
elämän harhateilläkin ollut,
ja kokenut uupumusta siellä,
ollut poissa tästä ajasta, ystävistä,
mutta löytänyt kaiken jälleen,
ja olen onnellinen omana itsenäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti