perjantai 22. huhtikuuta 2016

Joku jostain vuodelta 1977

"Lähde lätkimään",
olet kuin pieni lapsi,
tänään taas lähden,
- heikkona yksin,
yksinäisenä
ja etsin sinua jostain,
mutta elämä on pelkkää hämärää,
pintaliitoa.

Ohitse menee päivä,
viikko, kuukausi,
ja taas huomaan vuoden vaihtuneen.

Ei näin voi olla aina, kauan,
joku tarvitsee minua,
jollakin täytyy olla aikaa.

Ja se joku kaukana täältä,
on jo neljä kertaa,
niin vanha kuin minä.

Siellä aika pysähtyy hetkeksi,
siellä on rauha,
yhteisymmärrys,
yhteenkuuluvaisuuden tunne,
jotain joka meiltä puuttuu,
pysähdy jo tänään minun kohdallani
juttelemaan,
ja juttele omasta elämästäsi,
jotta emme olisi niin yksin.

Jos tulisit sinä joku jostain,
sanoisit rakastavasi minua,
vaikka valehtelisit,
jos voisit,
antaisin sinulle kaikki,
mitä minä voisin,
saisin edes hetken tuntea onnea.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti