keskiviikko 13. heinäkuuta 2016

Elä ja kulje rauhassa, Jumala huolehtii enemmän

Jos en olisi ollut näin rikkinäinen,
enkä olisi näin paljon kokenut,
olisin ehkä jonkin verran ehjempi,
ja toisella tapaa onnellisempi,
mutta nyt olen tyytyväinen,
että olen löytänyt paljon enemmän.

Olen löytänyt sisäisen rauhan,
jota ei voi ilman kilvoittelua saavuttaa,
ja se vaatii sielun asioiden peilaamista,
olenko ottanut asiat liian kevyesti,
ilman asioiden vaatimaa huolenpitoa,
olenko ollut liian kevytkenkäinen,
ja aivan liian huolimaton asioissani,
mitä minun pitäisi parantaa elämässä?

Minun Jumalani on armollinen Jumala,
hänen kätensä ovat siunaavat koko maata,
hän on levittävä omaa ilosanomaansa,
jotta me voisimme elää rauhassa,
ja saada sieluumme sen rauhan,
joka Raamatun lupauksissa on luvattu.

Elä ja kulje ystäväni rauhassa,
Hänen kätensä suojelevat meitä,
ja enkelit varjelevat meidän jokaista askelta,
eikä meidän tarvitse tulevasta huolehtia,
sillä kaikki on kirjoitettu valmiiksi,
ja elämä huolehtii meidän tarpeista,
eihän taivaan linnutkaan kylvä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti