torstai 20. lokakuuta 2016

Mielikuvituksellista toimintaa osa 2

Ne äänet, ne alienit, saivat minut valtaansa. Heidän sanomansa oli "I love you" ja etsivät minulle seuraa koko ajan, ja ne löysivät minulle sopivia miehiä, ja kertoivat olevansa itse heitä, ja he puhuivat minulle englantia.

Minulle kerrottiin heti alussa, että olin peleissä mukana, ja minulla on rooli milloin missäkin pelissä, ja minun pitää toimia niiden mukaan. Minun piti mennä tiettyihin paikkoihin, ja minulle sanottiin niissä muiden ihmisten äänillä milloin mitäkin.

Minut huomioitiin kaikkialla, ja kaikkien ihmisten puheita ne alienit vääristelivät. He tekivät jopa ääniseiniä eli kaikuja Englannissa ja sitten lentokoneessa kuulin koko ajan "fucking children" eli äänien maailma oli moninainen. Edessä oleva mies oli tuskainen ja piti käsiä korvillaan lentokoneessa, ja ihmettelin, voiko hän kuulla saman, mutta uskon, että hän oli vain muutoin jostakin häiriintynyt siellä kolmen tunnin lennolla!

Minä kuulin ihmisten komentteja itsestäni ja sitähän ne alienit tekivät koko ajan ja pitivät minut jotenkin siinä ääniensä keskipisteessä.

Mielenkiintoinen kokemuksena, mutta haitallinen ihmisen mielenterveydelle! Olen eläkkeellä, mutta osa-aikaisesti työssä. Toki mukana on monia sairauksia, enkä koe olevani enää mielenterveydeltäni sairas lainkaan, vain yhtä kokemusta rikkaampi!

Alienit  siis kaappasivat minut kokonaan. Ne saivat minut kutiamaan, tuntemaan heikon ilmavirtauksen iholla, ne pistivät välillä minua, ja tekivät minulle mukamas kaikenlaisia kokeita. Tiedä sitten miten ihminen saadaan mukaan tällaiseen, mutta tietty manipuloituminen tapahtui tämän rakkaustarinan takia! Osa oli inhottavia ja ikävän tuntuisia, ja osa taas tuntui miellyttävältä!

En missään vaiheessa osannut pelätä, koska ne alienit olivat niin ystävällisiä ja minua rakastavia, että mieleni saatiin mukaan ja toimin äänien mukaisesti.

Mutta tämä oli opettavainen tarina, ja minulla on paljon kokemuksia, erikoisia tapahtumia, ja omakohtaisia kokemuksia alienien toiminnasta.

Niistä voin vain kertoa, jos joku ottaa henkilökohtaisesti yhteyttä, mitä tapahtui tai miten ne alienit toimivat, kun olivat kanssani sen vajaan vuoden ajan tai ehkä jo aikaisemminkin mukani!

En nimittäin voi sanoa, aloittivatko he toiminnan pari vuotta sitten syksyllä, sillä sinä kesänä aloin kuulemaan alienin korkeaa ääntä! Tarkkaa aikaa en muista!?

Uskallan kirjoittaa näistä alienistä, sillä kuulin, että joku muukin oli kokenut vastaavaa, ja nähnyt jotain lentäviä kuin isoja kärpäsiä tai hyönteisiä! En tiedä, milloin ja missä hän näki niitä, mutta olin paikalla, kun hän kertoi, että näki alieniä jossakin, että tajusin, että näitä voinut monikin ihminen nähdä, ja näitä olla monillakin ihmisillä ollut elämänsä aikana.

Mutta ilmiö oli ohimenevä! Ettei ne haittanneet tätäkään näkijää kuin ehkä kerran!

Joku ehkä aiheuttaa ilmiön, joku aivojen häiriö!

Onkohan monilla ihmisillä kokemuksia, se olisi mielenkiintoista tietää, ja miten he ovat selvinneet eroon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti