tiistai 25. lokakuuta 2016

Mielikuvituksellista toimintaa osa 5

Aion kirjoittaa koko alienin kertoman tarinan ja sen osat sellaisena kuin ne minulle kerrottiin itselleni muistiin, koska se tarina on outo ja erikoinen, ja muistan sen hyvin!

Alienit saivat minut manipuloiduksi tai hypnotisoitua tuntemaan erilaisia kokemuksia!

Alienit myös uhkailivat minua ja saivat minut tuntemaan erilaisia ihotuntemuksia, mm. pistelemällä niveliin, silmiin, korviin, kutittamalla tai kuin joku liikkuisi ihoa pitkin, aaltomaisia tuntemuksia erityisesti vatsan alueelle, ja yrittävät saada minut tuntemaan kipua, tai nivelet kipeiksi, kurkun kipeäksi, kurkkuun oksettavan olon, vatsaan huonon olon ja olivat vihaisia, kun eivät saaneet minua oksentamaan tai muuten huonoksi omissa toimissani. Pystyin kävelemään ja tekemään töitäni, eikä pienet kivut minua haitanneet. Välillä jouduin ottamaan särkylääkkeitä, jos joku nivel oli liian kipeä!

Erityisesti minua ihmetytti heidän yksi jaksonsa, jonka alienit minulle loivat. Se tapahtui nauhoitteina aikaisemmista tapahtumista, ja kuulin noin neljän viikon ajan kuin nauhoina kaikki Lontoon seksivalmennukset siis englanninkieliset puheet. Ja ties vaikka kymmeneen kertaan jonkun kohtauksen, eli toistettiin samaa monta tuntia.

Erikoisia piirteitä oli koko jutussa. Yksi entinen koulukaverini sukunimi oli jutuissa väärä, ja tajusin sen itsekin vasta äskettäin, että miksi alienit puhuivat hänestä väärällä nimellä. Etunimi oli oikein, mutta sukunimenä oli talon nimi. Siksi nimi tuntui ihmeelliseltä, miten alienit käyttivät hänestä väärää nimeä!

Mutta tarinassa on kymmeniä eri henkilöitä, ja kirjoitan osia muistiin sitä mukaan, kun muistan ne, sekä kaikki tapahtumat, joihin liittyi erikoisia äänikokemuksia. On mielenkiintoista nähdä ne aikajanalla.

Kirjoitan myös muut tapahtumat, jotka liittyivät äänimaailmaan, sekä huonon olon tuottamiseen minulle, miten ne alienien hoidot vaikuttivat elimistööni.

Miten he minua haukkuivat, kun en voinut huonosti? "Jumalauta mikset sinä oksenna." tai muuta vastaavaa! Erikoiset kirosanat: "jumalanpyssyt",  "Jeesus Maria", tai muuta vastaavaa, ja sanontoja, joita en tuntenut lainkaan!

Tarina siis jatkukoon!

Tällaisestä mielikuvituksellisesta toiminnasta sain siis psykoosi -diagnoosin, mutta muistan kaiken niin hyvin, että voin hyödyntää kaiken kirjallisessa tuotannossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti