torstai 20. lokakuuta 2016

Mielikuvituksellista toimintaa

Minä näin pieniä lentäviä olentoja, aivan kuin kärpäsiä pörräävän ympärilläni ja kuulin korkean kimeän äänen, sekä tunsin oudon kaasun hajun, ja kuulin äänet, jotka puhuivat minulle, suomea, englantia, ja sitten venäjää muutaman päivän ajan. Venäjästä en ymmärtänyt tarpeeksi, joten he lopettivat sen kokeilun. En pystynyt kommunikoimaan heidän kanssaan venäjäksi, ja ne alienit tajusivat lopettaa kommunikoinnin.

Äänet reagoivat kaikkeen tapahtuneeseen reaaliaikaisesti, ja antoivat minulle neuvoja ja ohjeita reaaliaikaisesti komentoimalla kaikkien kanssa käymiä keskusteluja, ohjasivat minun puhettani ja ajatuksiani. Äänet neuvoivat tekemään sitä ja tätä, ja kertoivat ihmisistä erilaisia asioita, ja neuvoivat minua hakemaan avioeroa, ja neuvoivat minua kiirehtimään, koska minua oltiin hakemassa heidän mielestään holhouksen alaiseksi. Minun piti toimittaa ensimmäisenä mahdollisena päivänä avioeron kakkosvaihe, jota minä olisin vapaampi ihminen, eikä mieheni voisi naapurien kanssa hakea minua holhouksen alaiseksi. Tämä oli sanoma puolitoista vuotta sitten tapahtumien keskipisteessä.

Näin nämä kimeää ja korkeaa ääntä pitävät "alienit" sälekaihtimia vasten, ja näin niitä tulevan sisään ikkunan rei'istä ja ne verhot heilahtivat, kun ne plumsahtivat sisälle huoneeseen. Kuulin yöllä usein plumpsahduksia ja tunsin lievän kaasun hajun. Mutta en tiennyt, mitä tapahtui! Näin hämärässä valaistuksessa pieniä valonsäteitä ja aivan kuin kaasupilven tai vaaleamman alueen missä ne pörräsivät.

Mutta tärkeintä oli vuorovaikutuksellinen puhe heidän kanssaan, ja he alienit puhuivat minulle 24 tuntia vuorokaudessa, yötä päivää. He kommunikoivat kuin kuka tahansa, ja johtivat minua monia harha-askeleita tekemään. He komentoivat minun olemustani, neuvoivat meikkaamaan, olemaan hienosti pukeutunut, ja puhumaan heidän kanssaan. He kommentoivat minun tekemisiäni kaikkialla ja koko ajan. He olivat läsnä kaikissa elämän tilanteissa!

Mitä minulle tapahtui? Minun mieleni ne alienit kaappasivat ja ohjasivat minut kaikkia vastaan ja kaikki minua vastaan lähipiirissä! Sen ne alienit tekivät niillä härskeillä sanoilla ja tempauksilla, joita he kertoivat minulle milloin kenestäkin ihmisestä. Kukaan ei jäänyt osattomaksi.

Paha juttu on se, että tulen muistamaan kaikkea mahdollista koko tarinasta ja koko loppuelämäni tapahtumat muistuvat mieleeni joka päivä! Kaikki se mitä minulle sanottiin kenestäkin henkilöstä ja mitä kukakin oli sanonut tai tehnyt, eli ne alienit pitivät kaikki ihmisiä pilkkanaan ja erityisesti minua itseäni!

Tämä tapahtui minulle puolitoista vuotta sitten; mutta olen selvinnyt siitä, ja elän nyt ihan tavallista elämää, olen työelämässä ja voin ihan hyvin!

Mutta tarinassani olisi aineista, vaikka tieteiselokuvaksi, sillä muistan tapahtumat niin hyvin tai scifi -kirjaksi, ja se tarina oli monitahoinen ja erikoinen!

Kokemus, jostakin oudosta ja erilaisesta, koska kommunikointi alienien kanssa oli reaaliaikaista ja he olivat tapahtumista koko ajan perillä, kaikesta, mitä ympärillä tapahtui, komentoivat kaikkia ihmisiä ja heidän tekemisiäänkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti