perjantai 21. lokakuuta 2016

Mielikuvituksellista toimintaa osa 4 Lontoossa "body language - koulutusta"

Lontoossa tammikuussa 2015 jouduin tapahtumien keskelle, joita en ole pystynyt itsekään tietämään, mitä minulle tapahtui, ja kuinka tämän ikäinen nainen voi kokea synnytyskivut uudelleen tapahtumien seurauksena?

Hotelli oli South Kensington -alueella, ja se oli perhehotellin oloinen pienehkö paikka. Sieltä varasin majoituksen ja olin siellä vajaa kaksi viikkoa. Minut alienit kaappasivat lähes välittömästi valtaansa, ja minulle alettiin tekemään seksuaalista valmennusta ja koulutusta. En päässyt koko touhusta eroon siellä, koska aina kun saavuin hotelliin alettiin tekemään valmennusta.

Muualla liikkuessani en kokenut mitään erikoista, enkä kuullut ääniä tällä tavalla. Kaikki tapahtui ainoastaan hotellissa. Minulle he alienit puhuivat olevansa lääkäreitä ja välillä siellä oli kuulemma muidenkin maiden lääkäreitä. Samoin he edustivat jotain erikoista uskonnollista ryhmää, ja kaikki naiset testataan avioitumisen yhteydessä uudelleen, tai että testaajana on ulkomailla oma aviomies. Eli selityksiä alienit antoivat minulle runsaasti.

Kuulin ovien pauketta, ja porukkaa ravasi viereiseen huoneeseen äänien perusteella ahkerasti. Koko ajan minulle kommunikoitiin englanniksi, ja puhujina oli sekä naisia että miehiä.

Minulle tehtiin erilaisia testejä, ja koin painon tunnetta, altoilevaa toimintaa kehossa, ja minua kehoitettiin olemaan rentona.

Pahinta oli kuitenkin kuin palavien kekäleiden saaminen ja niitä sain silmiini ja joka paikkaan, ja ne polttivat ikävästi. Mieleeni tuli, että tämä on jotain teknobilekamaa, ja joku käyttää minua hyväksi!

Mutta pahempaa oli tulossa. Lopulta minulle tuli useita ihon alla ryömiviä polttavia aineita, jotka ryömivät ja liikkuivat kohti eri paikkoja kehossa. Näitä tuli seksuaalisille alueille, peräaukon seutuvilla, selkärangan viereen, ja silmään. Osa niistä vaikutti neljä vuorokautta!

Sain synnytyskipujen kaltaiset kivut ja jouduin ottamaan nitroja ja Burana 800 mg pari tablettia heti alkuunsa, koska tunsin sydänkipuja ja voimakasta kipua.

Mutta minulla oli pistemäisiä kipupisteitä muuallakin kehossa, eikä kaikki tuntunut mukavalta.

Tämä osa on osa scifi -osaa, koska siihen ei ole löytynyt selitystä, vaan minut laitettiin sairaalaan hoitoon, koska eihän tämä voi olla totta!

Onkohan muutkin hullut kokeneet samaa Lontoossa? Saman kokeneet ihmiset ovat ehkä parantuneet kuten minäkin tästä kokemuksesta, mutta he varmaan muistavat sen loppuelämänsä!

Tästäkin tapahtumasta minulla on tarkat tiedot, joita voisi hyödyntää jossakin elokuvassa, tai käsikirjoituksessa!

Muistan hyvin, miten kaikki toimi ja mitä alienit minulle sanoivat! Jos joku haluaa lisätietoja, voin kertoa ne tapahtumat tarkasti ja paikat, miten ihmeelliset kokemukset syntyivät ja mitä koin ja näin siellä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti