keskiviikko 26. lokakuuta 2016

Mielikuvituksellista toimintaa osa 6

Kun ne alienit olivat seurassani silloin puolitoista vuotta sitten, ne seurasivat ääniensä kanssa minua joka paikkaan. Myös paikallisella poliisiasemalla ne komentoivat kaikkea ja saivat aikaan erilaisia ääniefektejä, jotka olivat vain siis minulle tarkoitettuja, eikä niitä kukaan muu kuullut. Toki ne yrittivät ohjata siellä minun tekemisiäni ja kertoivat minulle, mitä piti kysyä tai sanoa. Toisin sanoen tekivät minusta sen "hullun" antamalla sellaisia ohjeita, että minua pidettiin täysin tärähtäneenä. Se oli alienin apu siellä!

Samoin alienit seurasivat minua käräjäoikeuden tiloihin ilman mitään vaikeuksia, ja sielläkin ne komentoivat taas minun asiakirjoja ja papereita ja saivat minut tekemään mitä itse halusivat minun tekevän. Näin ihminen manipuloituu joistakin äänistä! Mutta hyvin ne alienit toimivat oikeuden tiloissakin.

Matkustellessani alienit seurasivat minua muutamalla matkalla. Lentokoneessa ne eivät onneksi aiheuttaneet paniikkia muissa matkustajissa tai matkustamohenkilökunnassa ja koneet pysyivät ilmassa. Mutta se ainoa "fucking children" tuntui jotenkin häiritsevän sitä yhtä ulkomaalaista miestä, ja itse en tiedä, miksi hän oli hermostunut. Voisiko se hermostuttaa joskus henkilökuntaa koneessa, sitä en voi tietää?

Mutta alienit toimivat minun kanssani kaikkialla maailmassa, eikä liene siis rakennusta tai tilaa, jossa ne olisivat olleet toimimattomia.

Mielikuvituksessani ymmärrän hyvin reaaliaikaisen kommunikoinnin erittäin hyvin, ja sen tarpeellisuuden tekniikkana, ja miten sen avulla voidaan ohjata kaikkien ihmisten tekemisiä, ja antaa ohjeita kaikkialla ja kaikille ihmisille.

Apua ja neuvoja sekä suorastaan haitallisia tai hyödyllisiä ohjeita oli tilanne mikä hyvänsä. Voitaisiin hyvin ohittaa tämänkaltaisella oikealla tekniikalla kaikki turvajärjestelmät!

Toiminta olisi täysin näkymätöntä ja mahdollistaisi toiminnan ihan viranomaisten silmien alla, ilman, että kukaan tietäisi yhtään mitään. Vaatii tuotekehittelyä tämä viestintäjärjestelmä! Se varmaan tulee olemaan laajasti toiminnassa tulevaisuudessa!

Itse kuulin äänet joissakin tapauksissa väärin tai jotenkin vääristeltyinä siis väärinä sanoina tai vääränä kielenä! Outo ilmiönä ja tavallaan haittaava ja vaarallinen kuulla jotain, mikä ei ole totta!

Tässä olisi ainesta scifiä varten!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti