sunnuntai 6. marraskuuta 2016

Avoimin mielin

En pysty enempi suremaan,
olen suruni surenut nyt,
ja olen vapaampi elämään,
sillä vain elämällä jokaisen päivän,
olen elossa ehkä vuosienkin jälkeen.

Toivossa ja tulevaisuuden uskossa,
näen enemmän kuin nämä päivät,
sillä joskus vielä haluaa jotakin muuta,
on vain luotettava ja oltava valmiina,
kohtamaan elämässä uusia aioita.

Jokainen päivä on oleva uusi,
sillä on oleva omat mahdollisuudet,
onnistun tai epäonnistun,
mutta en voi antaa periksi enää,
enkä aio lannistua taakkojen alla.

Olen vain päättänyt elää,
kaiken sen kanssa mitä on ollut,
ja mitä olen kokenut elämässä,
katkeruutta ei kannata kylvää,
uudessa on oleva elämän siemen.

Kylvä vain hyvää ja toivoa,
ole suora ja rehellinen itsellesi,
myönnä omat erheesi ja virheesi,
ole vain omalle mielelle avoin,
jos et muille voi olla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti