torstai 10. marraskuuta 2016

Häirintäkoneistot tekevät yhteistyötä

He kertoivat aloittaneensa yhteistyön,
että minun aikani tulee oleva täynnä,
mahdollisimman nopeasti,
ja tehokkaasti he tekevät sitä,
että minut saataisiin pois hengiltä.

Koska naapurin ääni puhui reilu vuosi sitten,
jopa "katollisten nunnien puhtauden puolesta,
että häpykarva ovat ajeltava,
että mieheni ja toinen naapurin mies ovat homoja,
että Ariana Grande oli lesbo,
että yhden miehen pikkuserkun vaimo on puupökkelö,
että he naapurit naivat koneellisesti miehen onnettomuuden seurauksena,
tätä kaikkea äänet kertoivat ja minun pitäisi ajaa häpykarvat myös."

Nyt he tuottivat kipua minun niskaani,
minun kurkkuuni limaa, ja keuhkoihin,
he kiertävät kuin ruuvimeisseliä pitkin minun kehoa,
he yrittävät pumpata elimistöni täyteen ilmaa,
ja saada minut kuralle koko ihmisen,
että en eläisi edes aamuun asti.

Minä kirjoitan nyt kaiken töryn,
mitä äänet minulle sanoivat reilu vuosi sitten,
jopa "ex-mieheni ei ollut vanhempiensa lapsi,
hänen alkuperänsä oli jotain muuta,
hänet oli vain saatu jostain."

Ariana Grandesta he tekivät pilaa,
koska pidin laulajasta,
"hänet oli naitettu kahdelle eri miehelle samaan aikaan,
koska kuulemma Usassa sai olla monen kanssa naimisissa yhtä aikaa,
sitten äänet tarjosivat töitä minulle,
ja he lupasivat lentolipppuja minulle Usahan."

Äänet uhkailivat koko perhettämme,
"jopa pienen lapsenlapsen he kertoivat pyytäneensä,
kaatamaan maitoa äitinsä tietokoneelle,
enkä voi tietää tekivätkö he lapsellekin pahaa,
ehkä pistelivät lastakin korviin."

Toinen kiusattu kertoi,
että hänen lapsenlapsiaan kiusataan siten,
että heidän korviansa satutetaan,
ihmisiä manipuloidaan äänillä,
että poliisitkin ovat joutuneet uhreiksi,
mutta heidän kiusansa on lopetettu,
he vain yrittävät tukea häntä muuten.

Kaksi hänen poikiaan on kuollut,
epäselvissä olosuhteissa,
häiritsijät sanoivat tappaneensa heidät,
miten meidän perheelle käy,
tapetaanko meidät kaikki,
tällä Usasta rantautuneella menetelmällä?

Äänet siis ovat olleet todella ikäviä, sekä kipua tuottavia, ja se kaikki törky, mitä on puhuttu ihmiselle, jää muistiin, ja muistan lopun elämäni kaikki ne sanat ja tarinat, mitä kaikista ihmisistä on tehty, ne eivät pyyhkiydy pois mielestä. Tämä kiusanteko on todella hävytöntä ja rienaavaa, ja voi vain kuvitella, kun ihminen vanhentuu ja dementoituu, niin toistaa vaikka tuota häpykarvojen ajelua koko päivän?!

Ymmärrän hyvin, että muut sivulliset eivät tiedä, mutta kaikki tällainen toiminta on ikävää ja vaarallista, että pieneksi pilaksi kuviteltu toiminta, kuten he sanovat, saa paljon suuremmat mittasuhteet ja aiheuttavat koko lähiympäristölle tuhoa. Kuka on niin hullu, että tekee tällaista häirintää koko yhteisölle? Ei liene järjenhäivää heidän päässään?

Samaa on tehty muillekin ihmisille, ja se vain vahvistaa, että tyhmyys tiivistyy näillä nuorilla, ja valitaan vanhemmat naiset tämän kiusanteon kohteeksi.  Ei heitä usko kukaan, ja siksi se on niin helppoa tehdä heille!

Olen erittäin pahoillani siitä kaikesta, mitä minulle kerrottiin kaikkien muiden ihmisten elämästä, mutta jokainen tietää, että oma mielikuvitus ei olisi riittänyt tähän tarinaan.

Olen pahoillani kaikkien läheisten puolesta, sillä tiedän nyt, että kaikki tehty on pilajuttu, ja sain siitä vahvistuksen vastaavan samanlaisen tapauksen takia. En voi kertoa siitä henkilön oman turvallisuuden takia!

Se vahvistaa käsitystäni, että meille kaikille lähipiirissä ja naapureille ja sukulaisille haluttiin kollektiivisesti pahaa tähän mäkeen!

Kuka sen teki, en tiedä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti