lauantai 12. marraskuuta 2016

Rikollista toimintaa "lääketieteen nimissä"

Sain tiedon, että tällaisia kokemuksia toiminnasta on Suomessa eri ihmisillä ollut, ja kuulin omakohtaisia kokemuksia häirityltä. Pistemäisiä kipupisteitä tehtiin intiimialueille säteittäin, ja kerroin hänelle omat kokemukseni "seksuaalikoulutuksesta" mm. Lontoon matkalta.

Onko taustalla katollinen kirkko, kuten he sanoivat minulla, ne testaajat?

He sanoivat olevansa lääkäreitä siellä.

Minulla on kaikki kuitit tallella koko matkasta, hotellihuoneiden numerot, ja muistissa mitä minulle sanottiin testauksessa. Minä muistan liian tarkkaan kaiken ns. testauksen vielä puolentoista vuoden jälkeen. Samoin muistan kaikki kokemukset, miten ja mitä tehtiin?

Testaushan oli vaarallista, koska minulla oli vaikea sepelvaltimotauti 98 % tukos ja sen sairaus oli tiedossa "testaajilla". Voisi sanoa, että on joku selittämätön selviäminen siitä kokemuksesta, koska jouduin ottamaan nitroja ja turvautumaan Burana 800 mg, kun sain synnytyskipuja vastaavat kivut selkääni, ja intiimialueille. Sain neljä päivää vaikuttavia aineita elimistööni. Oli kuin ne olisivat mönkineet kehossani!


Seksuaalisista häirintää koskeva osia on mielenkiintoinen, ja sitä häirintää tehtiin itselleni Lontoossa.  Kuka tietää enemmän asioista voisi kertoa niiden tarkoituksen minulle, sekä miten ne vaikuttavat elämääni, mitä haittaa tällaisesta toiminnasta on ja mikä on niiden tarkoitus pitemmällä aikavälillä?

Tässä lisätietoja asiasta "the electronic harassment" hakusanoilla löytää paljon tietoja asioista ja ihmisten kokemuksia asioista.

Sitä tietoa ei vain ole Suomessa saatavilla, koska kaikki tämä tulee ulkomailta Suomeen. Eli Suomessa ei tunneta toimintaa, joten häirittyjä ei voida edes auttaa täällä mitenkään, vaan he jäävät kaiken avun ulkopuolelle.

Nuorille naisille pitäisi olla jo koulussa valistus tästä seksuaalisen kiusanteon mahdollisuudesta, ja että nuoret naiset ovat mahdollisesti seksuaalisen häirinnän uhreja!

Ymmärrän, että asioista pitää olla lääketieteen koulutusta, jotta tietää, miten systeemit toimivat!

Pitää olla tekijän kai lääkäri, kuten he minulle sanoivat olevansa, ja testaavansa minua, tai lääketieteen opiskelija, ihmisen anatomiasta enemmän tietoa, että osaavat löytää oikeat pisteet, jotta toiminta olisi toimivaa!

Miljoonat naiset joutuvat kokemaan tämän ns. seksuaalisen koulutuksen jossain elämänsä vaiheessa, ja Suomessakin lienee tuhansia, eikä he tiedä, mitä heille on tehty! Naimisissa olevat naisetkin ovat uhreja, uhri voi olla kuka tahansa tai minkä ikäinen tahansa! Naiset nollasta sataan vuoteen asti!


http://www.sunpeakscommunitynews.com/uploads/2/8/4/4/2844196/electronic_harassment_2.pdf

Olin hotellissa South Kensingtonin alueella. Minä kävelin päivittäin eri puistoissa ja nähtävyyksissä usieta tunteja per päivä. Kuten kiusaajani sanoivat "body language -koulutuksen seksuaalinen osa" tapahtui pelkästään hotellissa. Minuun kehooni tehtiin erilaisia tuntemuksia. Tunsin aaltomaista liikettä sekä painon tunnetta eri osissa. Tunsin polttavaa pistelyä kehossani. Muutaman päivän ryömivät jotkin kipua tuottavat elimistössä mm. silmissä, selkärangan vieressä, selässä, rintakehässä, seksuaalialueilla. Minä muistan heidän sanansa, miten he kehoittivat minua olemaan milloin mitenkin, sinä olet nainen, sinun pitää osata tehdä kaikki oikein, sinua videokuvataan, sinusta on tehty filmejä jne.

Minä muistan lähes päivittäiset tapahtumat, ja minä kuulin ovien pauketta, lääkärien keskustelua, miesten ja naisten ääniä jne. Näitä sitten kuulin jälkikäteen nauhotteina Suomessa ilmeisesti tietokoneeni kautta!

Minulla on tallella kaikki kuitit koko matkan ajalta, hotellit, lentoliput, ruokailut, kauppakuitit, ja kaikki olen säästänyt, kuten siellä kehoitettiin tallettamaan! Ne luvattiin maksaa minulle jälkikäteen korvauksena osallistumisesta tutkimukseen!

Tämä oli yksi pahimmista rikollisten tekemistä teoista, enkä pystynyt saamaan mistään apua, ja koska tiesin kyseessä olleen huijauksen, vaikka uskottelin itselleni sillä olevan joku järjellisempi selitys, mutta olin liian väsynyt ajattelemaan järkevästi!

Olin vain vaikeasti sydänsairas ihminen ja voimakkaiden lääkkeiden vaikutuksen alainen tilanteessa, joten en päässyt pakenemaan mihinkään ollessani matkalla yksin, eikä kukaan voinut estää tai tukea tilanteessa! Tekotapa oli sellainen, jota ei tunneta Suomessa!

Olen kiinnostunut kansainvälisestä toiminnasta, ja valmis kertomaan omasta kokemuksestani jossakin kansainvälisessä konferensissa. Nyt tiedän toimintaa olevan myös Suomessa ja sain tietoja muualtapäin Suomea.

 https://www.facebook.com/covertharassmentconference/

 https://www.covertharassmentconference.com/

Testataanko Usassa ja Briteissä naiset näin, jotta he olisivat paremmin aviomiestensä hallinnassa?

Olin tavallinen naimisissa oleva useamman lapsen äiti ja isoäiti seksuaalisen testauksen aikaan, ja olen nyt avoliitossa. Minulle sanottiin lopulta, että mieheni on tilannut tutkimuksen. Ihmetystä herätti ko. toiminta yli 30 vuoden avioliiton jälkeen!?

Tällaista toimintaa oli siis puolitoista vuotta sitten!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti