torstai 24. marraskuuta 2016

Manipulointia

Olin erittäin väsynyt kaiken kiusanteon takia vuoden 2013 lopusta lähtien. En pystynyt nukkumaan juuri lainkaan. Koko uneni oli sekaisin. Minusta tehtiin vainoharhainen ja määrättiin psykoosilääkitys. Lääkityksen lisääminen kaikkien muiden lääkitysten lisäksi vei minut täysin manipuloitavaksi.

Minulle kerrottiin, että olen peleissä mukana. Puhuinkin vain peleistä ja kaikesta muusta. Kuvaan tulivat sosiaalisen median henkilöt, jotka eivät olleet oikeita vaan tätä tapausta varten luotuja henkilöitä. Niiden avulla minua manipuloitiin. Minua aivopestiin ja minulle tehtiin matkoilla kaikenlaista, että minun mieheni ei minua tarvitse, ja hän viihtyikin enemmän jonkun muun seurassa. Kaikkihan sen näkivät, koska olin liian väsynyt, en jaksanut juoda viinaa ja juhlia kuten muut, ja olin sairas, sepelvaltimotautinen!

Minulle kerrottiin, että minun on erottava miehestäni, ja minua odottaa tulevaisuus jossain pelimaailman syövereissä vuonna 2014. Luvattiin työtä ja rahaa ja kaikkea muutakin jos milläkin erikoisella tavalla. Sosiaalinen media oli siis olennainen osa, jossa minulle annettiin aina sopivia vastauksia ja koukutettiin yhä enemmän kaikkeen. Konstit löytyvät aivopesuun, jos itse olin liiallisista lääkkeistä jo tokkurainen ja se viimeksi määrätty psykoosilääke tuhosi loputkin oikeat tunteen. Olin todella zombie, koska se psyykenlääke poistaa oikeat tunteet kokonaan. Ihmisestä tulee vain muiden pelinappula todellisuudessakin! Luin jälkikäteen tuoteselosteet ja käsitin kaiken, sen pirullisen lääkityksen vaikutukset ja höttötunne-elämän, jota muut käyttivät hyväkseen!

Kyllä se viimeinen niitti oli sitten ne tuttujen äänien käyttäminen ja minun väsyttäminen 24/7 -tahdilla, en nukkunut lainkaan viimeisen viikon aikana keväällä 2015, siitä pidettiin huoli. Kuka tahansa toimii silloin holtittomasti!

Mutta se, että minua syytettiin kotitalon polttamisesta, oli luotu harha, koska en koskaan niin sanonut. Se vääristeltiin minun sanomaksi! Se on totta asiasta, ja mieskin myönsi, että hän ei kuullut minun niin sanovan, halusi minut vain sairaalaan tutkittavaksi! Tämä on totta!


Mutta sitten minulle ajettiin päähän ajatuksia siitä, että talo on luvattu jollekin toiselle jo, ja minua haetaan holhouksen alaiseksi. Minulle tuli kiire avioeron saamiseksi! Lisäksi minut oli jo yksi naapuri haukkunut niin pahasti, että olin sitäkin itkenyt tuhannet kerrat, kun pahoitin niin mieleni siitäkin, ja hain sen eron.

Mutta kun palasin takaisin entiseen kotiini, ei pilat loppuneet. Minut laitettiin uudestaan sairaalaan lauseella. "Usan armeija seuraa minua ja lääkäri lähettää minut turvaan sairaalaan." Tämä lause ei ikävä kyllä ollut minun sanoma, vaan vääristeltyä taas, joten minä pääsin pois neljän päivän jälkeen.

Olen siis työssä nyt siivoojana, kun se entinen virka maksatustarkastajana meni sen pilanteon takia ja minut laitettiin eläkkeelle. Haluan kuitenkin olla mukana työelämässä ja nyt olen ollut jo seitsemän kuukautta töissä osa-aikaisesti! Ja olen tyytyväinen.

En ole enää vastuussa mistään EU:n lakien mukaisten tukien maksamisesta, enkä tarkastuksista. Se on todella raskasta ja vaativaa työtä, ja joutuu usein pahaan välikäteen, varsinkin, jos hankkeessa on toimittu väärin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti