lauantai 5. marraskuuta 2016

Toisen ihmisen tarina

Ihminen joutuu luopumaan,
monista asioista elämässään,
läheisistä ihmisistä,
suojellakseen heitä pahalta.

Kaikelta siltä mitä on kokenut,
sillä on olemassa vain jotain,
se on kuin tähtisumua,
jossa jokainen joskus harhailee.
ja astua voi harhaan silloin.

Toisen ihmisen tarina,
kertoi enemmän kuin tuhat sanaa,
en olekaan enää yksin ongelmineni,
olen vain enemmän tietoinen,
että on olemassa jotain muutakin,
ja tiedostan siihen liittyvät vaarat.

Olen oman mieleni vanki,
olen oman kehoni vanki,
ja toimin oman mieleni mukaan,
nyt olen kokenut mieleni vapauden,
minä olen murtanut omat kahleeni.

Ja ajattelen vain enemmän itselleni,
sillä vain omat ajatukseni ovat tärkeät,
tärkeämmät kuin muiden ajatukset,
joita päähäni yritettiin ajaa,
olen vain itse oman onneni varassa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti