tiistai 8. marraskuuta 2016

Rikos, jota ei voi todistaa rikokseksi!

Minä olen oman tietoni varassa ja oman tuntoni varassa monissa asioissa. Etsin tietoja toiminnasta, ja varmistan henkilötietoja sekä viranomaisten tiedot, ennenkuin annan oman kirjoitetun kertomukseni heille tutkittavaksi!

Minuun otti yhteyttä henkilö, joka ymmärtää molemmin puoliset riskit, joita liittyy kyseiseen toimintaan. Hän oli joutunut vastaavien tapahtumien keskelle kuin minä Lontoossa. Hänet oli tehty sairaaksi tavalla, jota ei pysty toteennäyttämään. Hän on vanhempi nainen, ja hän on joutunut luopumaan lähiomaisistaan sekä ystävistään toiminnan riskien takia. Hänen tapauksensa sisältää mahdollisesti myös kaksi toistaiseksi ratkaisematonta henkirikosta, joita ei pystytä todistamaan ulkopuolisten aiheuttamiksi.

Ymmärrän suuret riskit, koska minun tapauksessani on erittäin henkilökohtaisia asioita ja seksuaalisuutta käsitteleviä asioita paljon sekä lähipiirissä että koko yhteisössä. Jumalanpilkka on julistettu laajasti koko yhteisölle ja minulle.

Lisäksi rikoksia ei pysty todistamaan mitenkään eikä se liene tarpeenkaan, vaan tapaus on liian monitahoinen, ja vaikea, että todistamisella olisi mitään merkitystä.

Jo tieto siitä, että toiminta on rantautunut ja sellaista, ettei siitä jää jälkiä, jos ei itse ota heti dokumentteja, ei voida todistaa.

Minä sain vahvistusta epäilylle toiminnasta, joka on henkeä ja terveyttä uhkaavaa, eikä sitä voida ehkäistä. Ko. henkilö sanoi, että kaksi poliisiviranomaista on samassa tapauksessa joutuneet uhreiksi ja tukevat nyt häntä!

En pelkää enää tätä hulluna olemista, koska tiedän, että tapaukset ovat ehkä tuntemattomia Suomessa, mutta muualla niitä tutkitään ja Usassa ne ovat jo arkipäivää! Mm. laajennetut itsemurhat ja koulumurhat ovat olleet vastaavia tapauksia.

Tätä rikollisuutta vastaan ei ole olemassa ehkäisyä eikä todisteita!  Siksi yhteydenotot rikollisten kohteiden eli uhrien välillä ovat vaarallisia ja vaarantavat kaikkien läheisten ihmisten elämän!

Ei kannata vielä nuolaista, eikä olla varma lopputuloksesta, olenko viisaampi kun pengon asioita!?

Mutta kirjoittamalla kaikki aikajanalle sekä tilanteet että uhkaukset, että kaiken materiaalin, sekä mitä on sanottu kenenkin suulla, saan ehkä tolkun tilanteen kehittymisestä ja manipuloitumisestani toimintaan.

Onneksi kukaan ei joutunut henkirikoksen uhriksi! Koska ulkomaisissa tapauksissa on näin käynyt!

Tämä juttu on fiktiivinen niin kauan kun saan lopulliset tulokset asioista!

Taustaa:

Azoreilla Flores- saarella yksi suomalainen nuorempi nainen kertoi olevansa Suomen poliisista ja että hän on tullut sinne suojelemaan minua!? Mutta hän meni siihen vuokraamaani taloon soittamaan puheluita, ja itse lähdin kauppaan ostoksille. Kun tulin takaisin, sieltä tuli eri nainen ja harjasi hampaita ja sanoi englanniksi, että talo on varattu! Muistan vieläkin violetin puseron ja ruskeat hiukset, ja talostahan minulla on kuvakin olemassa, jonka otin kuistilta, kun luulin pääseväni sinne kohta majoittumaan! ps. urheilusukat jäivät sinne kuistille, kun vaihdoin puhtaat sukat kuistilla, kun odotin sisällepääyä! Ovat varmaan vieläkin siellä!???

Se niistäkin huijaireista ja piloista, joiden kohteeksi olen joutunut! Olin kaksi yötä ulkona majoittautuneena tapauksen johdosta! Olivat kuulemma jyväskyläläisiä nuoria nämä henkilöt, kun Soneran työntekijä sanoi tietävänsä siellä majailevat nuoret ja sanoi nimetkin, mutta en kirjoittanut ylös niitä silloin!

Kaikki oudot ja tavalliset tapahtumat ja esimerkiksi hotelleissa jopa sähkökaappien outoudet, tai puutteet sekä ihmisten sanomiset ja käyttäytyminen on dokumentoitu kesästä 2013 lähtien, eli olen kirjannut päivämäärät ja paikat ulos mahdollista käsikirjoitusta varten! Olen ollut kirjallisesti huolellinen tapauksessa, sekä muistan äänien puheet ja henkilöt sieltä lähtien eli pystyn kirjoittamaan kaiken ylös ja oman toimintani on myös dokumentoitu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti