tiistai 15. marraskuuta 2016

"Seksuaalista toimintaa" Lontoossa

Minä olen tavallinen suomalainen nainen, olin avioliitossa yli 30 vuotta, ja nyt olen avoliitossa entisen mieheni kanssa. Minulle tehtiin Lontoossa jotain selittämätöntä. Minulle kerrottiin, että olen "body language seksuaalisessa koulutuksessa".

En pystynyt pakenemaan tekoja mitenkään, koska olin yksin hotellissa, eikä siinä kukaan olisi voinut auttakaan. Minulle tehtiin jotain, jota ei Suomessa tiedetä. Sain voimakkaita kiputiloja ja pistelyä kehooni. Minä en tiennyt, mitä olivat ne pisteet, joita pisteltiin alapään alueelle.

Onko tällainen toiminta yleistä naisille Eu:n alueella? Onko Suomessa toiminta yleistä? Valvooko kukaan tällaista toimintaa ja koskeeko joku lainsäädäntö tätä toimintaa?

Olisi hyvä tietää enemmän, mikä on tarkoitus tällaisessa toiminnassa. Ihmisen seksuaalisuushan on niin herkkä alue, jossa tällainen toiminta ei voi olla kovin hyvä. Vaikka he sanoivat olevansa "lääkäreitä" ja he tiesivät, mitä he tekevät, ihmettelin koko toimintaa?! Miten tällaista toimintaa tehdään ihan tavallisille naimisissa oleville naisille ja liki 60 -vuotiaille? Onko tämä kohdennettu iäkkäämmille naisille?

Kuka tällaista toimintaa harjoittaa? Voiko siitä tehdä ilmoitusta esimerkiksi hotellin ja paikan nimi Lontoossa? Mikä taho tarjoaa apua naisille, jotka joutuvat kyseisen toiminnan uhreiksi?

Käsitin tämän joksikin pilaksi, jolla tuhotaan ihmisen seksuaalisuus vähitellen! Ainakin se on tarkoitettu vaurioittamaan naisia tavalla, jota muut ihmiset eivät tiedä!?

Onko muissa maissa lainsäädäntöä tähän toimintaan?

Yksin matkustaville naisille ainakin Lontoo näyttäisi olevan todella vaarallinen kaupunki, onko tilanne Usassa sama kuin oli Lontoossa?

"Testataanko" valtion virkamiehet muissakin maissa tällä tavalla?

Onko poliittisten päätösten tekijöiden vaimot "testattu" samalla tavalla, entä valtioiden päämiesten vaimot?

En tiedä, kuinka laajasti toimintaa harjoitetaan eri maissa?

Tehdäänkö ihmisille pilana näitä testejä kaikkialla maailmassa, ja kuinka laajasta toiminnasta on kyse? Miten ihmisten elämä muuttuu näiden testien jälkeen ja mitä se merkitsee kaikille naimisissa oleville naisille esimerkiksi lasten saaminen tai muu avioelämä? Minullekin sanottiin lopulta, että oma aviomies on testauksen takana ja se lienee aivan väärä taho? Kuka tekee tällaista muille ihmisille?

Tämä toiminta on suuri uhka koko ihmiskunnalle, jos suurin osa naisista joutuu kohteeksi! Jokainen voi kuvitella oman puolisonsa tällaisen toiminna uhriksi länsimaissa. Miten se on eettisesti oikeutettu eri uskonnoissa? Minulle sanottiin, että se uskonnollinen testaus katollisen kirkon toimesta?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti