keskiviikko 30. marraskuuta 2016

Ikuinen etsijä

Jokaisena päivänä,
minä muistan jotakin,
kirjoitan ja kirjoitan,
rivi riviltä uudelleen,
kaikkea mitä muistan,
asioita, ihmisiä, nimiä,
ja mietin ja pohdin,
niin on mieleni rakennettu.

Etsin vastauksia,
asioihin joita en voi tietää,
enkä voi aina ratkaista,
mitä ja miksi ovat kysymykset,
eikä niihin ole vastausta nyt,
minulla tai läheisilläni,
eihän kukaan tiennyt.

Minä olen ikuinen etsijä,
se täytyy tunnustaa itsekin,
en luovuta koskaan itse,
koska tiedän että voin löytää,
vastauksen kaikkiin kysymyksiini,
voinhan elää vielä monia vuosia,
enkä voi siksi luovuttaa,
toivo on olemassa vielä!

Minä en luovuttajatyyppiä,
sen myös todeksi myönnän,
että etsin totuutta kaikkialta,
ja pohdin asioita laajasti,
inhimilliseltä kannalta.

Eettisesti ja maailmanlaajuisesti,
se lienee minun filosofiani,
ottaa huomioon suurempi merkitys,
mitä asialla on merkitystä,
suuremmassa mittakaavassa,
koko ihmiskunnan kannalta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti